Saturday, February 28, 2009

Selamat Pengantin Baru, Sri Suraiya Zakaria

Tahniah pada kawan aku ni yang baru je melangsungkan perkahwinan. Aku harap dia bahagia hingga anak cucu dan akhir hayat.

Aku dapat kad kawin Sri 2 kali. Memang patut pun kena gak datang walopun aku rasa mcm tak sempat. Had to work in PD today, dekat kul 2 baru bertolak dari PD.

To me she is a good friend, walopun aku ngan dia tak baik sgt coz different fac kat UKM dulu. Kami baik pun coz sama2 join Urusetia Kerjaya, buat projek Hari Kerjaya sama2. Aku ingat lagi dia kata dia rasa aku mcm adik dia (meaning lagi muda/ lagi budak dari dia sbb perangai aku yg mcm budak2 kot).

Moments with her:
1) Masa kat UKM, time kami beramai2 stay time cuti coz of Hari Kerjaya. Aku duk sebelah bilik dia. Pegi mana2 ngan dia dan Emy Zahara (depa ni mcm kembar).
2) Gi KL pulangkan baju maskot (Sukan Komanwel ke apa) ngan Abg Ijoi.
3) Baru tahun lepas, jumpa dia kat st. komuter KL Sentral time balik keje. Cakap2 pasal jodoh dan perkahwinan. Heheehe..tak sangka cepat jugak dia kawin after kami borak2 tu...

No comments: