Friday, March 27, 2009

Pelajar Cemerlang STPM

Ni pulak kisah pelajar yg dapat result cemerlang STPM - 4A.

Ayahnya sendiri tak sangka dia boleh dpt result bagus. Kata ayahnya, dia selalu nampak anak dia tidur dan tengok cerita seram. Belajar pun tak lama dlm sehari.

Petua budak ni adalah beri tumpuan dalam kelas.

Katanya lagi kelas2 tuisyen tak perlu dan membazir je.

Wah, bertuahnya dpt anak mcm ni, takyah perabih duit.

Ehem..ehem..aku dulu pun ayah aku suruh pegi tuisyen tapi aku yg taknak, tu pun result SPM aku lagi bagus dari laki aku hahahahaha....(laki aku tanya "u tau tak u ni perasan?"..i tau, dear)

No comments: